Budnews.pl istnieje ponad 12 lat. Jest to niezależne medium internetowe, propagujące rzetelną wiedzę na temat branży budowlanej i jej oferty oraz możliwości technicznych.
Wyniki oglądalności
Portal notuje ponad 70 000 odsłon miesięcznie generowanych przez około 50 000 UU. 56 % naszych czytelników to mężczyźni. 26% to osoby w wieku 25-34 lat. 18% jest w wieku 35 – 44 lat. Podobną grupę 18% stanowią osoby w wieku 45-54 lat. Osoby w wieku 55-64 lata to 16% naszych odbiorców. Prawie 15 % to czytelnicy 65+.
Content marketing i reklama natywna
Tak dobre wyniki oglądalności Budnews.pl zawdzięcza przede wszystkim wysokim rankingom w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google. Jest to możliwe, ponieważ od początku istnienia portalu promujemy ideę content marketingu. Wartościowe treści, przydatne odbiorcom w codziennym życiu i pomagające dokonywać optymalnych wyborów, cieszą się popularnością i są skutecznym narzędziem edukacyjnym. Świadomy własnych potrzeb oraz możliwości klient to skarb, który przekazujemy naszym partnerom i reklamodawcom. Tworząc treści na potrzeby portalu i reklamodawców korzystamy z usług dziennikarzy i inżynierów. Bardzo chętnie podejmujemy współpracę z ekspertami delegowanymi przez firmy, celem kreacji merytorycznych i wyważonych treści, które mają funkcje edukacyjne, wizerunkowe a także sprzedażowe.
Pozycjonowanie
Content marketing dzięki zawarciu w treści linków pozycjonujących jest doskonałym narzędziem do pozycjonowania czyli polecania godnych zainteresowania witryn sprzedażowych. Same linki to jednak za mało. Roboty analizują też stopień zaangażowania odbiorców treści np. za pomocą czasu trwania odsłony lub głębokości wejścia. Nie bez znaczenia jest więc czy link znajduje się w otoczeniu istotnej i zgodnej z tematem polecanej witryny treści, która zatrzymuje Internautę i prowokuje do pogłębiania wiedzy (klikania w kolejne linki).
Mailing
Dysponujemy również unikalną bazą mailingową dzięki której mogą Państwo dotrzeć do pracowni architektonicznych i projektantów indywidualnych, geodetów, instalatorów, deweloperów oraz firm budowlanych. Łącznie baza zawiera ponad 47 000 unikalnych adresów.
Współpraca
Zapraszamy do współpracy przy kreacji i dystrybucji treści w Internecie. Skutecznym wykorzystaniu zalet reklamy natywnej i bannerowej. Produkcji filmów reklamowych, wizytówek firm, animacji, filmów instruktażowych, szkoleniowych itp.
Przy zamówieniach prosimy o podanie hasła rabatowego: Olimpiady Budowlanej, które upoważnia do 20% zniżki na nasze usługi.
Magdalena Wojtczak, Marta Vajda
Strona www: Budnews.pl